Projekty naší školky

Malý architekt 
Formou situačního a prožitkového učení si děti osvojovaly řemeslnou zručnost a vztah k řemeslu, pracovní postupy, barvy, tvary, prostorové vztahy, pojmy a počty. Dítě v tomto věku se učí především na základě interakce s okolím a vlastními prožitky.
Polytechnická výchova je založena na přímých zážitcích dítěte a vychází z jeho samostatné činnosti, přirozené zvídavosti a potřeby objevovat.
 
Konečně šťastný domov 
Ve spolupráci s rodiči a útulkem "Záchytné kotce" ve městě Rumburk jsme uspořádali sbírku krmiva a potřeb pro pejsky a kočičky, které následně dovezeme zvířátkům.
Děti se dovědí, jak se o zvířátka musíme starat, jak se k nim chováme a co potřebují, aby byla spokojená.
 
Za zvířátky do ZOO
Děti se vydají na procházku po části zoo, dovědí se bližší informace o některých zvířatech, plní různé úkoly. Poznají některé přírodniny a přijdou do kontaktu i s vybranými živými zvířaty. 
 
I zvířátka mohou pomáhat
Setkání dětí s panem Vaňkem, který přišel o zrak a k nám do školky ho doprovodí jeho vodící pes Nobi. Děti mají možnost ptát se na vše, co nás zajímá o životě nevidomých,vyzkoušet si, jaké to je pohybovat se v prostoru, když nevidíme. Po ukázce práce s pejskem si děti mohou s Nobíkem pohrát  .